2011. december 13., kedd

Megvagyok ám!

...már,ha hiányoztam valakinek...(tudom,Orsikám!:))
Szóval megvagyok,csak totál el vagyok úszva!Legalábbis most teljesen úgy érzem...és ez szörnyűűűűűűűűűűűűűűű!Készülődnek a dolgok,kikerülnek a karácsonyi díszek...de olyan lassan haladok...és különben is,én mutatni akartam mindent!Tessék itt az ajtódíszünk,ilyen lett az ádventi koszorúnk..ezt készítettem Taminak...ja,azt nem mutathatom meg,bocsi!:)...de mindig elfelejtek fotózni,vagy éppen nincs aksi a masinában...hát ezért nem mutogatok...
Azért majd még próbálkozom:)
És,hogy mégis legyen kép:
Színházi táska-megrendelésre készült:)Szép?
Amúgy Ti,hogy álltok a karácsonyi készülődéssel?(de,azt ne írjátok,hogy minden kész,mert akkor sírok!)

2 megjegyzés:

  1. Körülbelül ugyan így állok,legalábbis sehogy.
    A táska gyönyörű!!Nekem is tervbe van egy karácsonyi ajándéknak,de hogy mi lesz belőle...?Ráadásul ez lesz az első is,így félek is tőle egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Szép bizony!
    A karácsonyi készülődéssel meg hasonlóan állok én is:( Egyelőre nemhogy az alagút végét nem látom,de még az elejét sem!:(

    VálaszTörlés