2012. március 20., kedd

Ez a századik!!!!!:)

Szóval,nem bírom tovább!Holnapig várni akartam,mert akkor még szülinapom is lesz!:)
Készülnek a dolgok,remélhetőleg hamarosan mutathatom és indulhat a játék!

Közben meg kapom a csomagokat a kedves társaimtól a szülinapos játékban,és ez őrülten izgalmas!
Mikor jelentkeztem nem is gondoltam bele,hogy ez mennyire jó!De tényleg!:)

Szerintem az biztos,hogy életemben nem kaptam még ennyi embertől ajándékot!:)))
Még várom ma is a postást-egyre furcsábban néz,hogy én meg miért kapok minden nap valamit-lehet,hogy ma megkérdezi:)))

Hamarosan tehát nektek is megmutathatom majd milyen szupi dolgokat kaptam ezektől az ARANYKEZŰ LÁNYOKTÓL!!!!!!(mert az tuti,hogy mindenkitől valami nagyon jó dolgot kapok-egyenlőre még nem tudom mit,úgyanis a játék szabályai szerint csak a nagy napon lehet bontogatni-addig is tapogatok!:)))

Várlak Titeket holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése