2012. április 6., péntek

NYERTEM!!!!!!!

Tegnap nagyon nagy öröm ért!Nyertem Ágota játékán,és így az enyém lehet a gyönyörűséges édes Tódor!:)

Itt is szeretném megköszönni Ágotának!-Nagyon köszönöm!:)
Mivel még életemben nem nyertem semmit,így aztán tényleg nagyon boldog vagyok!
Kétszer olvastam el Ágota bejegyzését,mert totál átsiklottam felette először.hogy tényleg én vagyok....:)
aztán egy nagyot kiáltottam!:)))

-meg is állapítottam,hogy az élet sokszor sz.r,de azért csepegtet egy-egy jó dolgot,hogy annyira ne érezzem magam rosszul:S

5 megjegyzés:

  1. De helyes :D . Gratulálok, jó helyre került hozzád :)

    VálaszTörlés
  2. Na Te kis medveidomár! Gratulálok! Csak ezt a ........szórobotot vedd már le mert többet nem írok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit,Kedves!Azt hiszem végre sikerült levennem,majd írj!:)
      és köszi!

      Törlés
  3. Gratula még egyszer:) Én is örülök, hogy jó helyre került Tódor!
    Amúgy abban eddig egyeztünk, hogy eddig én sem nyertem sehol semmit...de talán majd egyszer:)

    VálaszTörlés