2012. július 12., csütörtök

Hogyan készül?

Erikának szülinapjára készítettem egy ékszertartót.Szerencsére,nagyon tetszett Neki,és kérdezte,hogy mi a technika,hogyan készítem...
Hát így:
Erikáé!-csak az övé!-sosem lesz két egyforma!:)

Először lealapozom a vásznat-adott esetben elefántcsont színű akrilfestékkel.
Miután megszáradt nekilátok...:)
Akvarell ceruzát használok(ennyi az ördöngősség:))nem tervezek előre,nincs sablon,ott ami kialakul a kezem által az lesz a minta(persze a fejemben van elképzelés:))
Rajzolgatok,árnyalok,alakítgatom,aztán egyszer csak úgy gondolom,hogy kész
Egy erős sörtéjű ecsetet nagggggyon-nagyon kicsit bevizezek,ezzel "pacsmagolom"-de ezt igazán nem mondanám annak,csak olyan pacsmagoló szerű mozdulatokkal készítem el véglegesre.
Amikor ez is megszáradt,elkészítem a kis akasztókat.Erikáéhoz kiégetős gyurmából készítettem a fejeket,amúgy sima apró szögekre kerültek rá a kialakítás és kiégetés után.
Van mikor különböző anyagokból készült gyöngyöket használok az akasztókákhoz.

Hát ennyi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése