2011. augusztus 2., kedd

23.

Igaz,kicsit hanyagoltalak Titeket kedves olvasóim,most pótolom az elmaradottakat!:)

Először is:
szerintem Moncsi(momo ékszer) a'legszuperabb megrendelőm'címre pályázik(jelenleg az első helyen áll!:))ugyanis készíthettem Neki a sok muffinos cucc mellé egy tolltartót is-kis zsebbel az oldalán.Nagyon jó volt ismét elmélkedni,hogy milyen is legyen,és ráadásul nagyon tetszik Moncsinak is!:)
Ilyen lett:

 Aztán:
szerencsésen elkészültem a festett címkés üvegekkel is-további bibik nélkül:)-és már meg is kapta a szülinapos.

Végül pedig nekiálltam (megint) horgolni-igaz,hogy van"egypár"elkezdett darabom amúgy is,de most éppen ehhez volt kedvem.Egy sál lesz.Bebiztosítottam magam!-addig csak elkészülök:)Olyan fejen áthúzós típus,vastag tűvel horgolom,vékony fonalból-érdekes...
...amúgy nem tudok horgolni-igazából.Még a horgolás típusokat sem ismerem,úgyhogy azt sem tudom pontosan,hogy ez milyen...de én közben kikapcsolódok:)
Egyenlőre itt tartok:
...hát még kicsit dolgoznom kell az ügyön...:)
Mára legyen elég ennyi!
-amúgy épp egy csere ügyletben vagyok mabeautyk Zsuzsival(meska)Japánt elcserélem Párizsra!:)-részletek később:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése