2011. július 27., szerda

22-es blogéjszaka csapdája

mondtam,hogy jövök,csak,hát kicsit késtem..:)
Most is éppen alkottam,és jelen pillanatban nagyon mérges vagyok!Ugyanis egy üvegre kell"címkét"festenem(vagyis  három üvegre)ez az első(na,ez azért nem igaz,mert kb hatodik)variáció,amiről képet küldök,hogy lássák,és eldöntsék jó lesz-e,mind a háromra.Na,fotó készül-oké.Egy fehér papírra raktam,hogy jól látszódjon.Ahogy elkészült a kép,az üveg eldőlt---és minden elmaszatolódott-mert persze még nem száradt meg:(((-hát,majdnem sírtam.
itt egy kép róla---mikor még ép volt....
Hétvégén készítettem ezeket a párnákat a kanapénkra,mert már kicsit untam a régieket...:)
nem ilyen zöld-igazából nagyon jó szín,pedig nem is vagyok zöld szerető:) 
Ikeás anyagból készült,sötétbarna fonallal díszítettem,a harmadikat pedig narancs gombokkal,mert olyan a fal színe.Nagyon jól néznek ki a sötétbarna kanapén,csak még kéne legalább három:)

Ezeket,meg kiégetős gyurmából készítettem,valami varrománnyal szeretném kombinálni,de még nincs meg teljesen az ötlet:)Ha gondoljátok adhattok tanácsot!!!:)Várom...
még egy kicsit öregíteni fogom valahogy...
...és most megyek-ahogy szoktam,gyorsan alszom---sokat!:)

1 megjegyzés:

  1. Amikor a kulcsot megláttam nekem: függöny elkötő szalag végén lógó dísz jutott eszembe. Az ollót pedig párnázott varródoboz tetején egy gyűszű társaságában tudnám elképzelni. (Persze ez az én hirtelen kipattan ötletem)
    (Már 3 napja meg akartam ezt írni,de csak úgy tudtam, hogy valami blogger nevet ki kellet találnom).Pussz.

    VálaszTörlés