2011. július 25., hétfő

21.

Kivételesen nem bántam,hogy esik,mert így egy csomó mindent lehetett csinálni itthon:)
...persze,ha jó idő lett volna,akkor sem unatkoztam volna...mindenesetre készült egypár dolog,de most csak ezeket tudom megmutatni,mert a többit még nem fotóztam:
pénztárca-eleje

pénztárca-hátulja

mobiltartó-eleje

...és hátulja

itt pedig együtt a csapat:)
 Egy kedves lány talált rám a FehérOllón,és megvásárolta a muffinos neszesszert,aztán kért hozzá egy pénztárcát és egy mobiltartót.Nagyon örültem a megrendelésnek,szeretem mikor elmélkedhetek,hogy mi milyen legyen és nincs megkötve a kezem konkrétumokkal.Persze a méret és az anyag adott volt,de a többit kitalálhattam...és a végeredmény nagyon tetszik-de ami jobb az az,hogy a Megrendelőnek is nagyon tetszik,persze még csak képen látta,úgyhogy remélem élőben is elégedett lesz!:)
Holnap megmutatom a többi dolgot is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése