2011. július 12., kedd

17.

Átalakítottam a nemrégiben a turkálóban talált szépséges-gyöngyöst.
Először mindenképp táskára gondoltam-abból ugye sosem elég:)-de nem akartam belevágni a gyöngyös részbe,úgyhogy egy nyári ruhává alakult.Az ujját levágtam,kicsi kikerekítettem,az oldalát beszűkítettem-mert alapban teljesen téglalap alakú volt-aztán,mivel kissé rövidnek találtam,az egyik ujját hosszában ketté vágtam,összevarrtam a két részt és ez lett az alsó része a ruhának.Egy jó kis ív lett így az egyik oldalán-vagyis kettő,ahogy összeérnek.Egy kicsikét-de tényleg kicsit-buggyos lett az aljánál,ami nagyon jót tett neki,mert így nem merev.(Még arra is gondoltam,hogy belevarrok egy kis cérnagumit,de aztán elvetettem a dolgot-így is jó)
Aztán,mivel mell részen egy picit elállt-és nekem fogalmam sincs hogyan kell mellbevarrót csinálni,meg már nem is volt sok időm,hogy ezen totózzak-a kar kivágás elején belevarrtam egy sor cérnagumit.Nagyon jó lett!:)-nem nagyképűségből,de tényleg.Indiai ruha!Szép.
Fotóztam is,indiais környezetben:)---ami azt jelenti,hogy az étkezőnkben,ahol két fal piros,és nincs ablak,úgyhogy fényképezésre igazán nem alkalmas,dehát...azért próbálkoztam:
Kicsit fura így fogason,felvéve jobb-szerintem:)

A kar kivágás itt látható-az aljáról elfelejtettem közeli képet csinálni.

Ilyen gyönyörű!
Ma már fel is vettem-és jól éreztem magam benne.
És szép.A ruha.Vagy ezt már mondtam?:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése