2011. július 8., péntek

16.rész

(ez most lehet olyan lesz kicsit mint egy szappanopera-csak szólok!)
Kedveseim!-Ti akik olvastok engem!
Őszinte véleményeket,kritikákat várok Tőletek!Nem tudom,hogy a rendszeres olvasóimon kívül van-e még más is aki idetéved,de nagyon fontos lenne,hogy írjatok mindannyian!
Lehet,hogy egy nagy hülyeség,amit meg akarok osztani Veletek,és nem is kéne leírnom,de,ha már egyszer nekiálltam ennek a blog írás témának,akkor legyenek benne a kudarcaim is,ne csak fényezzem magam!:)
Szóval,akkor ennyi bevezető és rizsa után a lényeg:
Jelentkeztem.mint alkotó(vagy mi a szösz?!)egy(nem olyan) új boltba(hasonló a Meskához-szerintem tudjátok)és,hát elutasítottak.
A többi alkotó nem szavazott meg-ezt írták.
Én ezzel nem vitatkozom,nem ez ami bánt igazából.Ami bánt az az,hogy én szeretném tudni,hogy konkrétan mi a baj az én munkáimmal?!Mi az ami miatt én nem tartozhatok abba a csapatba?Min kell javítanom?Mire kell jobban odafigyelnem?
Kérlek Titeket,írjatok!
Ne vigasztaljatok,hanem tényleg írjátok meg a véleményeiteket a munkáimról!(tudom,itt a blogon nem sok minden van,de a Meska boltomban ott van mindenem-kérlek nézzétek meg!)
Kicsit le vagyok törve.Pedig először nem is akartam ezzel foglalkozni,de aztán persze egész nap ezen agyaltam...(remélem nem bánom meg,hogy kiírtam magamból:))

ui.:valaki árulja már el nekem,hogy miért jók a bejegyzéshez tartozó címkék?én eddig egyet sem írtam,de láttam,hogy amúgy mindenki ír. 

5 megjegyzés:

  1. Nem látok semmi problémát a termékeiddel!Érdemes lenne megkérdezni az illetékes oldalt,hogy mi lehet a gond.Mondjuk nem tudom melyik oldalra gondolsz.Azt nem értem miért jó,ha a többi alkotó szavazza meg.Inkább egy független brigádnak kellene meghatározni ezt,nem?Sajnos nem az a tapasztalatom,hogy egymás kezét fogjuk és segítjük,hanem inkább visszahúzunk.Persze én nem így állok hozzá,meg még sokan nem,de inkább a lehúzás az általános.
    A címkék pedig azért érdekesek,mert ki tudsz rakni egy modult,amiben majd látszódnak,és akkor az olvasóid könnyebben megtalálják azt,ami érdekli őket.Pl. táska,rákattint a feliratra és csak azok a bejegyzések jönnek ki,amit felcímkéztél így.A másik szempont pedig az,hogy a keresőben is előrébb kerül a blog ezáltal.Ami nem hátrány.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a véleményedet!Először én is arra gondoltam,hogy írok Nekik és megkérdezem,de úgy sem válaszolnának...oda van írva az oldalukra.Azt meg nem szeretném,hogy kötekedésnek vegyék,mert tényleg nem annak szántam.Amúgy a bolt az Ötletek Boltja.-na,kiírtam.:)
    Köszi a címkés tanácsot is!

    VálaszTörlés
  3. Hát, ha engem kérdeznének, én is elutasítanám a konkurenciát, különösen ha jobb mint én....szerintem akár bóknak is veheted!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Amúgy meg...gondolkoztam rajta, hogy leírjam-e, de végül is nem titok: jelentkeztem oda én is, el is fogadtak, DE: végignézve a kínálatot és a készítőket, úgy döntöttem, nem szeretném az általam varrt dolgokat ezek között látni. A színvonal khmmmmm bányászbéka popója alatt leledzik. Sajnos nagyon felhígult a kézművesek csapata, ma már bárki akinek van otthon egy 20 éves háztartási varrógépe és időnként sikerül neki egy-egy egyenes varrás iparművésznek nevezteti magát. Szerintem ne bánd, hogy nem akarnak Téged, igazuk van, nem oda tartozol, a te munkáid egyediek, szépek és egy magas színvonalat képviselnek!

    VálaszTörlés
  5. Rita!Nagyon-nagyon köszönöm Neked!
    Ma már biztos jó napom lesz!:)))

    VálaszTörlés