2011. június 27., hétfő

12

is elmúlt már..és,hogy én milyen álmos vagyok!..és nem,nem azért mert ma már dolgozni is kell,hanem,mert olyan örült voltam,hogy hajnal négyig olvastam...de nagyon jó volt a könyv!Pedig már vagy fél éve kaptam kölcsön az én egyik kedves barátnémtól,hogy olvassam már el-minden részét-mert ez tuti!(Amúgy már a férjem is elolvasta-és még szerinte is nagyon jó!De engem nem érdekelt annyira a téma,meg amúgy is túl vastag,és nem lehet cipelgetni a táskában,mert akkor már más fontos dolgok nem férnek el(mint:innivaló,hideg élelem a gyermeknek,kisállat,baba,kisállat meg baba...:))szóval aztán,tegnap nem akadt más könyv és nekiálltam-meglátjuk?!-és csak azért nem olvastam végig,mert akkor az én uram rájön,hogy ilyen őrült felesége van(bár ezt szerintem már így is sejti:)ugyanis ő az után kelt fel,hogy én lekapcsoltam a villanyt-és ment dolgozni....
ja,hogy mi a könyv!Hát a Twilight.

1 megjegyzés:

  1. Én még mindig táppénzen vagyok Rékával. A kedve már jobb de a hasa még mindig megy... :o(
    Kaptam híreket a Rák fesztiválról, ha érdekel írj ;o).

    Nagyon jó az új kollekció, nekem főleg a sütisek tetszenek!

    VálaszTörlés