2011. június 14., kedd

Négyes a száma ennek a résznek...

mutatok valamit,ami nem táska,hanem egy ékszer:)
Ezt készítettem először,és be kell valljam nagyon büszke vagyok rá,mert szerintem nagyon egyedi lett:
 Aztán Valaki ezt meglátta,és kért egy ilyet pirosban,fülbevalóval együtt.Hát én pirosban először el sem bírtam képzelni.Mi lesz így vele?
Hát egy Dög lett-szerintem.-Jó értelemben!
Szexis-nőcis:)
Bár én nem ilyen vagyok,és a fekete még mindig a favorit,de azért ez egy D.ö.g.!
...
Valaki írhatna valami kritikát!:)
Jót és rosszat is akár!

5 megjegyzés:

  1. no, én írok most kritikát :P nem, egyébként nem kritika lesz, hanem annyi, hogy szerintem is a fekete a csúcs, de a piros meg tényleg dögös :)) szóval okosabb nyilván nem lettél tőlem, de azért gondoltam, örülsz egy ilyen véleménynek is :)

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓ!Köszönöm szépen!:))))))))

    VálaszTörlés
  3. :)) ritkán van időm blogokat böngészni, de igyekszem máskor is betérni Hozzád :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm,és tényleg nagyon örülök!Én minden nap megnézlek"már száz éve":)

    VálaszTörlés
  5. Ez tuti jóóóóóóóóóó! Ilyet vigyél Ikervárra! :o)

    VálaszTörlés