2011. június 23., csütörtök

Tíz

óra elmúlott,és nemhogy három,egy táska sincs.:(
Elmondom mi történt,ami miatt úgy gondoltam,hogy ezt talán MA NEM kéne folytatni:
Szóval,varrom a táskát,cipzár benn van,
oldalát varrom-elfogy a fehér cérna...az EGÉSZ lakásban egy fia fehér cérna..
nem baj!halványsárga!-szupi színben teljesen jó.
Oké,oldal kész.
A másik oldalt tűzöm hozzá,kicsit elhúzom a cipzárt,erre..LETÖRIK a cipzár húzókája!ÁÁÁÁÁ!!!!
Olyan cifrákat tudtam volna mondani,hú-ha!-de az én kis Picikém ott ténykedett mellettem(ahogy máskor is:))és ilyeneket ugye nem mondunk,úgyhogy csak ezt mondtam:
FÚÚ,de nagyon mérges vagyok!
Erre Ő:nincs baj!Te egy ügyes kézműves anyuka vagy majd megoldod!----:)))
Úgyhogy majd megoldom.DE!Nem ma!

1 megjegyzés:

  1. Ez így van, jól látja a kislányod! Bár én is tudnék úgy alkotni, hogy Réka elfoglalja magát mellettem... talán majd egyszer.

    VálaszTörlés